FÖRSTA JULI

HEJ
jag har tråkigt, nej men det har jag valt själv. Har ont i örat, (fortfarande). Blä på det. Idag har jag valt att bara vara hemma och vila mig och mitt onda öra, buhuhu *tycker syd om mig själv*. Nej, men imorgon ska jag iallafall till stan, tänkte kanske shoppa lite, ja, iallafall titta och se ifall jag hittar något spännande. Benita kanske joinar. Hoppas så. Just det, mitt paket från H&M har kommit, yes!
Jag tror att det är ett par örhängen, haha, om mamma inte har beställt något annat, kan det vara så tro?
Jag hade en sak jag skulle avslöja för er i veckan också. Men jag väntar med det, tills ni får se det själva. På en bild eller så. haha. Ni bara, "whaat?", haha, men ni får se. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Nu har jag inget mer att skriva tror jag..
nej, det var nog allt. men vi ses kanske sen. hejdå!


ÄLSKAR NAGLACKET!
Funderar på en ny header. Jo jag vet. JAG BYTER HELA TIDEN!
Men det är bara för att variera mig. Jag känner att jag måste förnya mig.
men vad tycker ni om denna headern jag har nu, helt okej eller?
eller ska jag byta?

Kommentarer
Postat av: anna

Den är helt okej, men en ny vore helt okej också!

2011-07-01 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0