SÖNDAG

Hejsan!
Dagen idag har vart riktigt grym faktiskt!
Först så drog alice och jag till stan. Vi kollade runt lite och så. Jag hittade faktisk en oversize shorta och en oversize tröja och sen hittade jag ett par örhängen och en earcuff och ett halsband och en ring. Jag la undan ett par grymt snygga skor på din sko, och sen ett linne. Ska kanske köpa det imorgon. Jo, vi var på stan iallafall, sen så käkade vi på donken. Haha, cheeseburgare och cocacola. Haha. Sen så drog vi och alice fick träffa sin pojke. William. Vi drog till ett cafe och fikade. Sen drog Alice och jag hem till mig, sen till Malin. Hemma hos malin så snackade vi och så. Sen spökade det där typ. Eh, scary...
Och jag kom hem för typ 2 och en halv timme sen. Just nu sitter jag och dunkar musik.
Provade lite kläder.

mensfläck?..................

Sen drog vi hem till Malin.

alice tog egobilder........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0