summer breeze


Jag har intalat mig att denna sommaren ska bli den bästa på länge. En så länge har den vart helt okej. Varit i kreta och softat med en massa härliga vänner. Det kommer hända en massa annat också. Jag har lite saker som jag har planerat i sommar. En utav dessa saker är att åka iväg till Västervik med familjen. Eller Skåne/Danmark. Iallafall något med familjen. Sen så vill jag(jag SKA) till Liseberg. En eller flera gånger. Och åka till göteborg och shoppa. En hel shopping dag. Att spendera en massa tid till att vara med mina underbara vänner är också något som står på listan. Jag ska inte vara en osocial person som är otrevlig. Jag vill hitta på massor med saker. Och det ska jag se till att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0