VAKNAR AV ETT OVÄSEN

Hejsan!
Idag så har jag inte alls kunnat sova ut, för det första så vaknar Emil vid 9.00 och högljud som han är så går det inte att somna om. Sen så har jag försökt att somna om. Men nu har jag precis ätit lunch. Jag mår inte alls speciellt bra idag. Har ont i örat, jätte ont och känner mig sjuk, snuvig är jag också. Men jag har ingen feber iallafall. Vilket är gött. Sista dagen i juni idag då. Gud, det känns ju som om sommarlovet snart är slut ju. Det har gått alldeles för fort tycker jag. Idag är det bara mamma och jag som är hemma. En tjejkväll kan man ju kalla det. Pappa är på liseberg med sitt jobb och min lillebror Emil är med sin kompis och hans familj i deras stuga. Ensam med mamma idag då, gött gött. Nu ska jag dra och bada, ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0